Becsei Kata

Mindig tudtam, hogy gyerekekkel fogok foglalkozni. Eredetileg magyar nyelv és irodalom szakon végeztem, de úgy éreztem máshogy szeretnék a gyerekeknek segíteni.
Az oktatásban szerzett tapasztalatok arról győztek meg, hogy a tanulás lényege nem csak a tananyag átadása, hanem a képessé tétel, a tanulás alapjainak az elsajátítása. Ez pedig a mozgással kezdődik, hiszen mindenki a mozgáson keresztül kezd el tanulni. A mozgással lehet a legjobban hatni az idegrendszerre, a mozgásra épül a beszéd, az olvasás és írás. Így a mozgásfejlesztés, ha közvetve is, jelentős befolyással bír minden későbbi tanulásra. Ezért választottam olyan területet, amiben - a beszéd mellett – a mozgásnak van központi szerepe: a fejlesztőpedagógiát. A Fejlesztőház munkájában 2014 óta veszek részt, ahol jelenleg egyéni és csoportos szenzoros integrációs terápiát tartok.

Képesítéseim:

- DSZIT - Dinamikus Szenzoros Integrációs Terápiák (Ayres terápia)
- INPP (Institute for Neuro-Physiological Psychology, Neuro-Fiziológiai Pszichológiai Intézet) - Mozgásfejlesztő program a késlelt idegrendszeri fejlődésből fakadó tanulási és viselkedési problémák feloldására
- GMP - Beszédpercepciós diagnosztika és terápia
- Fejlesztő pedagógus továbbképzés
- A matematika tanulás zavarai (diszkalkulia)
- A diszlexia megelőzése - az értő olvasás előkészítése. Tanulási képességek fejlesztése 6-10 éves korban az értő olvasás érdekében
- Autizmussal élő gyermekek szociális és kommunikációs készségeinek fejlesztése
- Autizmussal élő gyermekek, tanulók inkluzív nevelésének-oktatásának alapjai